خسته


- آقا این چه وضعیه؟ تقریبا هیچ کدوم از عنوانهای من به مطلبی که مینویسم ربط نداره!

- این قضیه تحدید مهریه خیلی باحال بود. اول اینکه خوب با این وضع دخترها عملا تبدیل میشن به کالایی که تعزیرات حکومتی هم دارن بعدش هم خوب معلومه بخوای ار نیاوران دختر بگیری فرق داره تا پاشی بری یکی از دهاتای اطراف زاهدان! میدونید که تو اسلام چون نختلاف طبقاتی نداریم اینجوریه یعنی فرق داره دختر اونجا با اینجا یعنی اینکه همین که ما میگیم و درست میگیم و شما گه میخورید اصلا بخواید فکر کنید که ممکنه ما اشتباه بگیم. سربازی خانومها هم که دیگه آخرشه! همه جای دنیا دارن میرن به سمت حرفه‌ای شدن ارتش اینجا میخوان زناشونو هم بفرستن واسه کاری که هیچ به درد نمیخوره! البته من فکر میکنم قضیه اینه که تصویبش کنن بعد بفروشنش تا منبع درآمد بشه واسه آقایونی که تو مجلس نشستن و آقای رئیس واسه سختی کار بهشون ماه پیش یک میلیون تومان ناقابل داده! من نمیدونم اون مفت خورها چی کار میکنن که سخته!

- طرف برگشته گفته چون یه دختر محجبه رو تو مدرسه راه ندادن در روابط دیپلماتیک با فرانسه تجدید نظر کنیم! خدایی ملانصرالدین شرف داشت.

- چند وقت پیش این نوار قضیه سعید امامی رو که نشنیده بودم از نت گرفتم و گوش دادم! چقدر بیشرفن اینا! آخه بابا اول که زن و بچه اون چه گناهی دارن که اینجوری میکنید! این الفاظ رکیک، این بی‌شرمی، این کثافت بازی جوری که زن بیچاره مجبور بشه حرفایی بزنه که... غیر از این! اسکول گیر اوردین؟ میخواین پرونده رو منحرف کنین گیر میدین به روابط نامشروع زن سعید امامی با این و اون که بگین اینا موقع سکس از قرآن واسه لذت بردن استفاده میکردن و از این چرت و پرتها؟ و حالا بگذریم از اینها اصلا رابطه نامشروع یعنی چی؟ آقا من راضی، اون راضی، تو دسته بیلی اینجا؟ اصلا به تو چه؟ هر کی رو میخواین خراب کنید گیر میدین به دوس دختر داشتن و دوس پسر داشتن و با این و اون سکس داشتن طرف! مثل اون مهاجرانی بدبخت، مثل اون نویسنده هفتاد ساله و زنش که چه چیزها دربارشون ننوشتین، مثل خیلیهای دیگه که از بزرگان این مرز و بوم بودن و چون از شما خوششون نمیومد این وصله‌ها بهشون چسبید... به شما چه که هر کی تو زندگیش چطوریه؟ خداییش یه جو شرف ندارین از اون بالا تا پایین!

- از این مجلس فقط شش ماه گذشته! سه سال و شش ماه دیگه باید اینا رو تحمل کنیم! آخه بابا حماقت هم حدی داره! ولی تو انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنین! که اگه رئیس جمهور هم مثل اینا از آب در آد هیچ شرافتی براتون نمیزارن!

- دیروز خاتمی گفته بود که تلاشهایم برای وبلاگ نویسان نتایج خوبی نداشت! اینو که خوندم با خودم گفتم برو بابا تو هم که هیچ کاری نمیکنی فقط حرف میزنی! اما یادم اومد که روز دانشجو که ملت اونطوری حرف میزدن با خاتمی برگشت گفت همین که الان اینجوری با رئیس جمهورتون صحبت میکنید نشون دهنده روزنه‌ای است که اینجا بوجود اومده... یا چیزی تو این مایه‌ها! خاتمی اگه هیچ کاری نکرد (که البته تو همین جمله هم کلی حرف وجود داره! یعنی اینکه مگه قرار بود چی کار کنه) دست کم به ما نشون داد که آزادی اندیشه میتونه چطوری باشه! فضایی که راحت بشه توش نفس کشید یعنی چی! کی این چیزها رو قبل از خاتمی میفهمید؟

- از خواب بدم می‌آید... دیشب حرف زدی و من خواب بودم... صبح تنها بوی حرفهایت مانده بود روی تمام پنجره‌های اطراف من!

- روز اول که به استاد سپردند مرا
  دیگران را خرد آموخت! مرا مجنون کرد