Dogville


- دیشب این فیلم داگویل رو دیدیم. عجب فیلمی بود! فکر میکنم کارگردانش همون کارگردان رقصنده در تاریکی بود. کف کردیم خلاصه...شما هم اگه میتونید فیلم رو ببینید. واقعا آدم میمونه. امروز اومدم یه چند تا نقد از اینترنت گرفتم بخونم ببینم قصد کارگردان چی بوده!

- امروز صبح جلسه رای اعتماد مجلس به وزیرها رو از رادیو گوش میدادم! آقا این مرتیکه هر اسمی میخوند آدم یه جوریش میشد! کثافت اسم صفارهرندی رو که میگفت کلی درباره فضایل آقا و اینکه برای گسترش آزادی! اومده زر زد!

- ما آخرش نفهمیدیم این قضیه گنجی به کجا رسید! یه جاهایی یه بوهایی داره میاد! خوب از یه طرف آدم میمونه که این چطوری هنوز زنده‌اس و چرا هیشکی هیش کاری نمیکنه و این حرفا! از یه طرف هم اینها اینقدر کثافت کاریهاشون واضحه که بچه دبستانی هم میفهمه!

- دیروز یکی از بچه‌ها میگفت جایی از قول خاتمی خونده که «جریانی در حال قدرت گرفتنه که میخواد تحجر مقدس مآب رو احیا کنه و حتی مقابل رهبر انقلاب بایسته!» خوب به نظر من اگه خاتمی این قضیه رو میدونسته و این جریان مقابل خامنه‌ایه، هر چند من فکر نمیکنم و تقریبا واضحه که دستشون با خامنه‌ای تویه یه کاسه‌اس، خیلی اشتباه کرده که وقت انتخابات درباره رد صلاحیت و تقلبهایی که کاملا واضح بود حرفی نزده!... اما خاتمی آدم عجیبیه! کاش بعدا بشه شناختش که با ما بود یا بر ما!
نظرات 3 + ارسال نظر
حسین یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 02:34 ب.ظ http://bozghaleh.blogsky.com

سلام خوبی وبلاگت قشنگه اگه تونستی به ما هم سربزن
ممنونتم
تبادل لینک می کنی؟

عبور شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:53 ق.ظ http://www.oobor.mihanblog.com

سلام ........ از روزگار و روزمرگی و هوا گفتی ...... یاد فردام افتادم ........ فردا غروب ......

انگورت شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 07:55 ق.ظ

سلام داش نیما
بابا کجایی؟! پیدات نیست؟!!!!!! ):

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد